Kurs Improwizacji – Zostań twórcą a nie odtwórcą – Moduł I

Uncategorized
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

What Will You Learn?

  • 1. Cena jest niewątpliwie głównym atutem tego kursu. Za indywidualne zajęcia w tym zakresie i w tej wąskiej specjalizacji musiałbyś zapłacić kilkukrotnie więcej niż w formie on-line. W kursie płacisz niecałe 30 zł za lekcję. (wartość rynkowa całego pakietu to 1250 zł za zajęcia o tak wąskiej specjalizacji)
  • 2. Pracuj i oglądaj w dowolnym czasie oraz miejscu. Wracaj również do poprzednich zajęć po czasie.
  • 2. Wejdź razem ze mną w świat improwizacji,
  • 3. Zyskaj dostęp do minimum dwudziestu zajęć - łącznie kilka godzin nagrań wraz z materiałami do ćwiczeń opracowanymi przeze mnie
  • 4. Poznaj moje cenne spostrzeżeń i tajniki zdobywane przez lata od najlepszych improwizatorów, autorytetów, muzyków. Również moje autorskie spostrzeżenia są zawarte w kursie.
  • 5. Obudź i rozwiń swoje pokłady kreatywności
  • 6. Zacznij posługiwać się językiem muzycznym - szczególnie "językiem muzyki w stylu barokowym".
  • 7. Zacznij efektywniej ćwiczyć przez co zaoszczędzisz czas i zauważysz postępy. Jest to bardzo ważne w wyrabianiu sobie odpowiednich nawyków i czerpanie radości z pracy nad improwizacją.
  • 8. Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku - ImPro Akademia - moduł 1, gdzie uczestnicy mogą się wymieniać doświadczeniami, pytaniami, spostrzeżeniami, nagraniami z Patrykiem Podwojskim.
  • 9. Oszczędność czasu i wygoda- to Ty decydujesz w jakim tempie przerabiasz materiał, wracasz, powtarzasz kiedy chcesz i ile chcesz.

Course Content

Wstęp – kluczowe elementy efektywnego ćwiczenia

  • Lekcja 1 – Efektywne ćwiczenie, ważne wskazówki
    16:37

Istotny element każdej improwizacji – kadencje (kreatywne ćwiczenia)

Jak zacząć wydzielać temat w sopranie, tenorze, alcie oraz z podwójnym pedałem w organach

Zasady improwizowania z użyciem jednego głosu

Dobry dwugłos kluczem do pozostałych form wielogłosowych – najważniejsze elementy tworzenia dobrej konstrukcji

Jak użyć temat lub pieśń w głosie basowym w ujęciu dwugłosowym.

Progresja – znakomity środek do pracy motywicznej. Przykłady i ćwiczenia

Płynne modulowanie do pokrewnych tonacji

Inwencja dwugłosowa jako idealny środek do pracy nad kontrapunktem i kontrolą wypowiedzi muzycznej w stylu barokowym. Praca motywiczna w górnym i dolnym głosie

Przykłady wykorzystania dobrej konstrukcji dwugłosowej do improwizowania na temat wybranych pieśni.

Bonus :-)

Lekcja 17- Narzędzia do preludiowania – inspiracje północnoniemiecką szkołą organową baroku.

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet